
Több mint 30 éves, stabil piaci pozícióval rendelkező, folyamatosan növekvő, magyar tulajdonú szerviz cég keres dinamikus csapatába keres kollégát
pozícióba.
Adminisztrációs
munkatárs
FELADATOK
-
Projekt adminisztráció: belépési engedélyek intézése, teljesítésigazolások kitöltése
-
Személyi adminisztráció: munkaeszközök (telefon, tablet stb..) rendelése, átvételik íratása, adatváltozások felvezetése a rendszerbe
-
Hóvégi elszámolásokba való aktív részvétel: munkaórák kiszámolása - GPS alapján, bérszámfejtők munkájának segítése - adminisztratív oldalról
-
Belső rendszerek vezetése, használata
-
Kontrollig csoport munkájának támogatása
-
Nyilvántartások vezetése, szűrésének és kiértékelésének előkészítése, adatszolgáltatás
-
Munkafolyamatok adminisztratív támogatása, külső-, és belső kapcsolattartás
-
Egyéb munkaügyi adminisztráció, dokumentumkezelés, adatszolgáltatás
-
A vezető napi munkavégzésének hatékony támogatása adminisztrációs oldalról
ELVÁRÁSOK
-
Kiváló kommunikációs készség
-
Haladó MS Office ismeretek, kiemelt Excel ismeretek
-
Magas fokú koncentrációs képesség
-
Tudáscentrikus és részletező személyiség
-
Feladatközpontú
-
Monotonitástűrés
-
Alaposság, precizitás
-
Önálló, határozott, agilis, terhelhető személyiség
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ

ELŐNYT JELENT
-
Adatrögzítésben szerzett tapasztalat
-
Proaktív hozzáállás

AMIT KÍNÁLUNK
-
Inspiratív, fiatalos csapat
-
Vonzó bérezési rendszer
-
Munkahelyi közösségi programok (kerékpártúra, vitorlázás, stb.)
-
Barátságos munkakörnyezet (kerékpártartó, konditerem, szauna)

MUNKAVÉGZÉS HELYE
-
1097 Budapest, Illatos út 11/B