Call Center Employee

Több mint 30 éves, stabil piaci pozícióval rendelkező, folyamatosan növekvő, magyar tulajdonú szerviz cégcsoport keres dinamikus csapatába kompetens, gyakorlattal rendelkező kollégát

pozícióba.

Koordinátor

FELADATOK

  • Napi szintű hibabejelentések kezelése és kommunikálása a szerződött ügyfeleinkkel

  • A szerelő kollégák napi és heti szintű munkáinak megtervezése és lebonyolítása

  • Kapcsolattartás a partnerekkel (telefon, e-mail)

  • Szerviz feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációk elvégzése (vállalatirányítási rendszerben)

  • Rendszerben való gondolkodásmód

  • Önálló, precíz, lelkiismeretes munkavégzés

  • Multitasking és a jó beszélőke mellé szükséges a stressztűrő képesség is

ELVÁRÁSOK

  • legalább középfokú végzettség

  • magabiztos kommunikáció

  • ügyfélközpontú gondolkodás és pozitív hozzáállás

  • rugalmas vagy a beosztást illetően - tervezhető, de váltakozó a munkaidő beosztás

  • gyorsan tanuló személyiség, aki az új információkat képes átadni és rendszerben feldolgozni

  • felhasználható szintű számítógépes ismeretek (MS Office)

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ

ELŐNYT JELENT

  • Hasonló területen szerzett tapasztalat

  • Kapu és / vagy rakodástechnikában szerzett tapasztalat

  • építőiparhoz kapcsolódó tevékenység

  • német vagy angol nyelv ismerete

AMIT KÍNÁLUNK

  • Szakmai kihívás és fejlődés

  • Tisztességes, korrekt, versenyképes bérezési rendszer

  • Hosszútávú, összetartó, támogató csapat

  • Jó hangulatú, összetartó, támogató csapat

  • Közösségi programlehetőségek (kerékpártúra, vitorlázás, külföldi szakmai és szabadidős kirándulások)

  • Profi munkakörnyezet mellett konditere személyi edzővel, szauna

GATE_csoport_kozpont_edited.jpg

MUNKAVÉGZÉS HELYE

  • 1097 Budapest, Illatos út 11/B