Több mint 30 éves, stabil piaci pozícióval rendelkező, folyamatosan növekvő, magyar tulajdonú szerviz cég keres dinamikus csapatába keres kollégát
pozícióba.
Adminisztrációs
munkatárs
FELADATOK
-
projekt adminisztráció: belépési engedélyek intézése, teljesítésigazolások kitöltése
-
személyi adminisztráció: munkaeszközök (telefon, tablet stb..) rendelése, átvételik íratása, adatváltozások felvezetése a rendszerbe
-
hóvégi elszámolásokba való aktív részvétel: munkaórák kiszámolása - GPS alapján, bérszámfejtők munkájának segítése - adminisztratív oldalról
-
belső rendszerek vezetése, használata
-
kontrollig csoport munkájának támogatása
-
nyilvántartások vezetése, szűrésének és kiértékelésének előkészítése, adatszolgáltatás
-
munkafolyamatok adminisztratív támogatása, külső-, és belső kapcsolattartás
-
egyéb munkaügyi adminisztráció, dokumentumkezelés, adatszolgáltatás
-
a vezető napi munkavégzésének hatékony támogatása adminisztrációs oldalról
into position.
-
kiváló kommunikációs készség
-
haladó MS Office ismeretek, kiemelt Excel ismeretek
-
magas fokú koncentrációs képesség
-
tudáscentrikus és részletező személyiség
-
Sending and receiving postal items
-
monotonitástűrés
-
alaposság, precizitás
-
önálló, határozott, agilis, terhelhető személyiség
TOVÁBBI INFORMÁCIÓ
ELŐNYT JELENT
-
Adatrögzítésben szerzett tapasztalat
-
Proaktív hozzáállás
AMIT KÍNÁLUNK
-
Inspiratív, fiatalos csapat
-
Vonzó bérezési rendszer
-
Munkahelyi közösségi programok (kerékpártúra, vitorlázás, stb.)
-
Barátságos munkakörnyezet (kerékpártartó, konditerem, szauna)
MUNKAVÉGZÉS HELYE
-
1097 Budapest, Illatos út 11/B